پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227249
رابطه مان قبلا با رييس جمهور بهتر بود/ با گشت ارشاد موافقم + فيلم
تاریخ انتشار : 1395/09/20 07:46:04
نمایش : 1074
وزير کشور گفت: رابطه مان قبلا با ⁧رييس جمهور بهتر بود و بيشتر توفيق داشتيم ايشان را ببينيم ولي الان فرصت اين کارها نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور در برنامه «بدون تعارف» که در بخش خبري 20 و 30 دقيقه شبکه دوم سيما پخش شد، گفت: من از نظر فکري و سوابق سياسي قطعا گرايش و تمايلم به اصولگرايي است اما اصولگرايي نه به معناي عضويت در يک حزب سياسي يا دارودسته خاصي، ولي تفکر و بينشم اصولگرايي است.
 
وي درخصوص حمايت جناح هاي سياسي از خود گفت: به عنوان وزير کشور مي گويم از حمايت هيچکدام از گروه هاي سياسي برخوردار نيستم بنابراين هر زماني به مجلس مي روم کارت زرد را مي گيرم؛ چه در دوره قبل که اصولگرايان لطف کردند و چه در دوره فعلي که اصلاح طلبان محبت کردند
 
رحماني فضلي در پاسخ به اين سوال که مگر از خودتان دفاع نکرديد گفت: از خودمان که دفاع کرديم منتها در  برخي تصميمات خيلي به دفاع توجه نمي شود.
 
وزير کشور در پاسخ به اين سوال که رابطه تان با آقاي لاريجاني رييس قوه مقننه چگونه است تاکيد کرد: حدود ١٦ سال ارتباط کاري با ايشان داشتيم.
 
‏وي در پاسخ به اين سوال که رابطه تان با ⁧آقاي روحاني⁩ خوب است؟ گفت: رابطه مان قبلا با ⁧رييس جمهور  بهتر بود و بيشتر توفيق داشتيم ايشان را ببينيم ولي الان فرصت اين کارها نيست و تنها براي کار مراجعه ميکنم و ايشان هم براي کار بنده را احضار مي کنند.
 
رحماني فضلي در پاسخ به اين سوال که نظرتان درباره گشت ارشاد چيست؟ گفت: بنده با گشت ارشاد کاملا موافقم اما با بي انضباطي، هرج و مرج و سوٕاستفاده  و برخوردهاي نامناسب کاملا مخالفم.
 
وزير کشور در پاسخ به اين سوال که ايا گشت ارشاد فصل خاصي دارد گفت: نه، اما برخي فصول اقتضا مي کند و به گونه اي است که تجلي برخي از ناهنجاري ها زياد است و به طبع آن تذکرات هم بيشتر مي شود.
 
وي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا امکان تغيير استانداران تا انتخابات ٩٦ وجود دارد اظهارداشت: بناي بنده بر اين است تا انتخابات تغييراتي نشود اما به معناي ١٠٠ درصدي نيست زيرا اگر اتفاقي پيش بيايد و ضرورت اقتضا کند حتما عوض مي کنم.
 
 
براي مشاهده فيلم اينجا کليک کنيد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html